Thursday, June 18, 2009

Troubadours are coming, troubadours are here


Dupa concertul d ieri mi s-a confirmat faptul ca Gogol Bordello sunt cea mai tare trupa live (Manu Chao nu e trupa :P) si ca orice muzica asculti, orice gen de show preferi, concertul lor sigur o sa-ti placa.

Chestii noi fata de Paris: setlist olecuta mai putin inspirat pt Bucuresti (de ce n-a inceput pe Illumination? de ce n-au cantat Mala vida?). Dar finalul macar a fost bestial, cu Baro Foro cantat cu Taraful Haiducilor.
Apoi atmosfera. In Paris era o sala mititica, se putea face intuneric total si puteai sa te simti mai in sufletul omului. In Teatrul de Vara a fost atmosfera de concert pe stadion, cu singura diferenta k nu se putea face pogo din cauza bancilor (cretini cei care credeau sa poti asculta Gogol Bordello asezat pe scaun ca la o tragedie antica, vorba Cristinei).

Si nu pot sa ma abtin de la a spune ca fie ca sunt la Oasis, fie ca sunt la Kasabian sau fie ca sunt la Gogol Bordello, francezii sunt ceva mai indrazneti la concerte. Cel putin aia din fata. Adik, sa fim seriosi, si ieri lumea sarea, dadea din cap, flutura tricouri si tipa (aia cativa care au ajuns in fata scenei pana sa se ocupe acel metru patrat fara banci, printre care si eu :D), insa nu toti. Cand se zicea ceva pe scena nu tipau toti, nu era isterie in masa, si nu se aplauda indiferent cine venea langa tine sa cante, basist, acordeonist sau gagica cu tamburina. Lucru care se intampla la Paris. Ai venit la un concert, ai dat banii, screw everything, simte-te bine.
Si ce sa zic, am impresia ca fanii aia innebuniti, cei care ar veni de dimineata doar k sa ajunga in fata, aia care si-au luat bilet din ziua punerii lor in vanzare si care stiu absolut orice vers pe de rost nu sunt in Bucuresti, dar nici in Paris. Desi I have a feeling ca pe la noi mai gasesti cativa :D

Am plecat de la concert cu o intrebare: de ce imi place Eugene Hutz la nebunie? Ca e tigan si arata ca unul? Ca e turbat pe scena? Ca are mustata aia funky? Never mind, imi place Eugene Hutz, just so you know :D

Si pentru ca el apare peste tot, voiam si o poza cu fata cu tamburul, aici cu razatoarea :P

1 comment:

  1. problema mea era k eram impotriva celor care credeau ca daca n-ai blog in care sa-ti exprimi parerile, inseamna implicit ca n-ai pareri. Oricum, mie imi place sa vb mai mult dspr gusturile mele, asa ca problem solved :D

    ReplyDelete