Thursday, June 11, 2009

Vreau idei !


Acum cativa ani a fost cazul parcului Bordei, care a fost retrocedat si unde se planuiau mari constructii ce insemnau distrugerea parcului. Acum se intampla acelasi lucru parcului din spatele blocului meu. Portiunea ce a fost retrocedata unei tanti pe nume Marioara Micsunescu apartine parcului Tineretului, care incepe la Sincai si se termina undeva pe la blocul meu. Nu stiu conditiile in care tanti asta a primit terenul si nici daca a adus destule dovezi cum ca inainte zona apartinea familiei ei (am inteles ca nu a putut dovedi clar lucrul asta), insa mi se pare aberant sa retrocedezi un parc. La o intelegere se putea ajunge, atata vreme cat lumea era intereseata de asta.

Sambata are loc o intalnire dintre oamenii care stau in zona si primarul sectorului 4, care cik ar fi spus ca e hotarat sa actioneze, insa are nevoie de sustinerea cetatenilor. Momentan sunt dispusa sa-l cred, sa vedem cum iese sambata discutia.

In alta ordine de idei, saptamana asta au inceput sa scoata bancile din parc si sa inconjoare bucata retrocedata cu un gard. Ieri gardul a fost daramat. Pe copaci au fost lipite afise desenate de copii sau anunturi printate care cereau ca oamenii sa protesteze. Eu una am scris televiziunilor, ziarelor, organizatiei "mai mult verde" si cui am mai apucat, am semnat petitia asta si acum nu stiu ce sa mai fac. Sa fac bannere sa le pun noaptea prin parc? Sa scriu pe jos cu vopsea? Cam asta mi-a venit momentan in minte. Vreau idei ! Va rog.

4 comments:

  1. si faza clasica? sa te legi de copac intr-o zi in care te plictisesti rau in casa si n-ai nimic de facut dupa ce ai terminat licenta?

    ReplyDelete
  2. Momentan nu vine lumea in fiecare zi in parc, asa ca daca m-as lega, m-ar vedea doar cei care isi plimba cainele prin zona. De aia am dubii cu privire la bannerele puse in parc, nu au vizibilitate. Trebuie ceva mai central. Cum era bannerul ala mare de la national cu parcul Bordei. Dar daca o sa aiba efect, cred ca gasesc oameni care sa se lege de copaci cu mine :P

    ReplyDelete
  3. Da... ai putea sa incerci sa scrii o scrisoare primarului sectorului 4... sau mai multe... asa face lumea pentru tot felu de prostii... asta mi se pare o posibilitate.

    A doua, ar fi sa scrii unei televiziuni, alta solutie destul de clasica pentru astfel de cazuri... Adica... au reusit sa faca din Magda Ciumac o "vedeta" desi n-are nici un talent... or reusi si ei sa salveze un parc. Varianta asta o sustin mai mult, si iti recomand ziarul Adevarul, in mare datorita unei campanii recente in care au reusit sa scoata masinile de pe trotuar, la metrou la Romana.

    ReplyDelete
  4. Amandoua chestiile sunt facute, primarul s-a autosesizat si isi face campanie electorala lui si lu Voiculescu prin toata tarasenia asta. So....

    Cat despre tv, am scris si la ei. Nus daca ajuta cu ceva. Tot oamenii din zona fac toata treaba, k o sa dea in judecata planul urbanistic aprobat, pt k ncalca o ordonanta d urgenta. Primaru nu putea sa faca treaba asta, e prea preocupat cu meetinguri pt protest. Concluzia la care am ajus dupa o ntln cu locatarii astia: si dak vreau sa ajut,nu prea am cum.... Evident....

    ReplyDelete